27 sep
  • Onsdag, 16.30
  • Give Idrætscenter

Forza arrangement

John Rosengren fra Forza kommer og vejleder med ketcherkøb og opstrengning. Der vil være mulighed for at prøve ketcherne i hallen ved de opstillede boldkanoner. Sportigan vil være klar med gode tilbud på udstyr, tøj m.m.

Arrangement for alle - ungdom, seniorer, motionister - begyndere, øvede og elitespillere.

Onsdag d. 27. september vil der i Søndermarkshallen i Give være mulighed for at få råd og vejledning til ketcherkøb.

John Rosengren fra Forza stiller op med råd og vejledning.

Der vil være mulighed for at prøve ketcherne, da vi opstiller 3 boldkanoner.

Vi mener at den rigtige ketcher kan have stor betydning for dit spil og at det ikke behøver at være dyrt at gå til badminton.

Kl. 16.30 Fortrinsvis ungdom

Kl. 18.30 Fortrinsvis seniorer og motionister

Sportigan i Give vil være til stede med rigtigt gode tilbud på:

• Badmintonketchere
  • Badmintontasker
  • Badmintonsko
  • Badmintontøj

Envidere vil de have klubkollektion med, så du kan prøve størrelse inden bestilling og tryk.

Trænere og bestyrelsesmedllemmer fra andre klubber skal også være meget velkomne.

Tag venner og familie med, der vil være gratis kaffe og saft.

Arrangører: Forza DK—Stortigan Give—Give Badmintonklub—Grønbjerg-Langelund Badmintonklub