9 mar
  • Lørdag, 09.00
  • Give Idrætscenter

Give Egnsmesterskab 2024

Give Badmintonklub inviterer til Give Egnsmesterskab – hvor klubber fra tidligere Give Kommune deltager.

Så er programmet er klar. Hent programmet længere nede.

Give Badmintonklub inviterer til Give Egnsmesterskab. Der spilles dame/herresingle og dame/herre double i ungdomsrækker U9 til U19 samt senior-mix single og double uden aldersbegrænsning. Der er præmie til nr. 1. og 2 i hver række.

Give nye hal – Vestjysk Bank Arena ved Søndermarkshallen indvies og åbner officielt d. 2. marts, hvilket betyder, at Give Badmintonklub som den første forening afvikler et arrangement i den nye og flotte hal. Det betyder samtidig, at vi nu kan afvikle Give Egnsmesterskab i to sammenhængende haller – det har vi set frem til!

Vi glæder os til at kunne afvikle Give Egnsmesterskab med dobbelt så mange badmintonbaner til rådighed, så der bliver mindre ventetid for alle :-)

Tid og sted

Lørdag d. 9. marts kl. 09.00 – ca. 15.00 – Sluttidspunktet afhænger af antal tilmeldte spillere.
Give Idrætscenter/Søndermarkshallen, Søndermarken 1, 7323 Give

Kampe sættes i gang kl. 9, så sørg for at holde øje med programmet på givebadmintonklub.dk, så du er klar  ved kampstart.

Pris og tilmelding

Det koster 75,- pr. række at deltage (gratis for medlemmer af Give Badmintonklub). Tilmelding senest d. 26. februar. Eftertilmeldinger modtages ikke. Når du tilmelder dig, skal du oplyse navn, række og fødselsdato.

Tilmeldinger sendes til benjamin@givebadmintonklub.dk

Mad og drikke

Der vil være saft og frugt alle tilmeldte spillere. Derudover har cafeteriet åbnet, hvor det er muligt at købe bl.a. sandwich, grillmad, sodavand, kaffe mv.

Kontakt os

Hvis I har nogle spørgsmål eller har brug for at kontakte os før eller i løbet af arrangementet, kan I ringe til Formand for Give Badmintonklub Benjamin Ravn på telefon 20 62 72 88.